strona główna mapa strony kontakt     język polski język angielski język niemiecki     rss

rodzaj nieruchomości

transakcja

powiat

gmina

miejscowość

cena (zł)
-

powierzchnia (m2)
-

pokoje
-

piętro
-

symbol

kupujący nie płaci prowizjiKupujący
nie płaci prowizji
notatnikNotatnik

notatnik jest pusty

ostatnio przeglądaneOstatnio
przeglądane
zgłoś czego szukaszZgłoś
czego szukasz
newsletterZamów newsletter
bądź na bieżąco!
kontaktMasz pytania?
Skontaktuj się z nami
ul. Ułańska 3 lok. 8 (I piętro)
68-200 Żary
+48 730 560 130
biuro@dominetnieruchomosci.pl
kalkulator opłatKalkulator

Aby obliczyć orientacyjny koszt zakupu nieruchomości wpisz określoną kwotę.


o firmie

DOMINET NIERUCHOMOŚCI to dynamiczne i efektywne biuro obrotu nieruchomościami działające na terenie powiatu żarskiego i żagańskiego. Powstanie firmy jest odpowiedzią na wciąż rosnące potrzeby właścicieli nieruchomości oraz osób planujących ich zakup. Naszym celem jest dobro klienta oraz dbałość o wysoką jakość usług pośrednictwa. Cały czas się rozwijamy i doskonalimy zawodowo, aby zapewnić Państwu profesjonalną i jak najlepszą obsługę.

Czym się zajmujemy?

Świadczymy specjalistyczne usługi w zakresie:

  • pośrednictwa w sprzedaży, kupnie, najmie i zamianie nieruchomości,
  • przygotowywania i przeprowadzania transakcji na zlecenie,
  • określania realnej ceny rynkowej nieruchomości,
  • wyjaśniania stanu prawnego nieruchomości,
  • pośrednictwa w zakresie kredytów hipotecznych i gotówkowych.

Nasze działania nie ograniczają się do kojarzenia stron transakcji. Dajemy Państwu dużo więcej. Oferujemy kompleksową pomoc we wszystkich towarzyszących transakcji czynnościach, fachowo doradzamy, pomagamy uzyskać finansowanie i współuczestniczymy przy załatwianiu spraw formalno-prawnych. A jeśli Nasz Klient ma dodatkowe życzenia, spełnimy je.

Co nas wyróżnia?

Jako jedno z pierwszych żarskich biur wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom Klientów proponując możliwość zakupu nieruchomości bez prowizji. My wsłuchujemy się w Państwa potrzeby i zawsze dążymy do tego, by zostały zaspokojone. Jako profesjonaliści wiemy, że zaufanie Klienta można zdobyć oferując usługi spełniające Jego wymagania. Jesteśmy elastyczni, bo wiemy, że każda sprawa wymaga indywidualnego podejścia. Doskonale znamy specyfikę lokalnego rynku nieruchomości, co pozwala nam podejmować skuteczne działania. Współpracujemy też z innymi biurami nieruchomości, notariuszami, doradcami finansowymi i bankami. Współpraca ta przynosi Naszym Klientom spore korzyści.

Jakimi wartościami się kierujemy?

Dostrzegamy szerszy aspekt naszej pracy, który stanowią marzenia i plany Naszych Klientów. Przywiązujemy największą wagę do moralności i uczciwości w biznesie. Zawsze ściśle przestrzegamy standardów zawodowych pośredników w obrocie nieruchomościami. Poprzez naszą codzienną pracę dążymy do tego, by poprawić wizerunek pośrednika w społeczeństwie. 

Kim jest dla nas Klient?

Nasz Klient jest dla nas osobą, która nam zaufała, a my wiemy co to słowo znaczy. Jesteśmy pewni, że oddanego nam zaufania nie zawiedziemy przy żadnym zleceniu. Mamy świadomość, że każdy zadowolony Klient przyprowadza nam kolejnych, więc bardzo dbamy o to, by nas polecano. Wiemy, że świat zmienia się szybko i Klienci wymagają coraz więcej. Dlatego wszystkie zlecenia wykonujemy z najwyższą starannością dbając o każdego z Państwa indywidualnie, odpowiednio dobierając środki i stosując nowoczesne rozwiązania. Naszych Klientów traktujemy tak, jak sami chcielibyśmy być potraktowani.

Dlaczego warto nam zaufać?

Po pierwsze bezpieczeństwo transakcji:

  • za bezpieczne wykonanie umowy pośrednictwa odpowiada u nas zawsze licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami (lic. nr 18001) ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, posiadający doświadczenie i przygotowanie zawodowe,
  • wszyscy Nasi Klienci mają z nami podpisaną umowę, dlatego zawsze wiemy, komu prezentujemy sprzedawaną za naszym pośrednictwem nieruchomość,
  • posiadamy pełną wiedzę na temat nieruchomości, które są w naszej ofercie
  • wszystkie nieruchomości są przez nas sprawdzane pod względem formalnym i prawnym,
  • w wątpliwych przypadkach pomagamy uregulować stan prawny nieruchomości.

Po drugie oszczędność czasu:

  • jesteśmy w stanie znacznie skrócić oczekiwany czas do finalizacji transakcji,
  • w szybki sposób potrafimy dotrzeć do szerokich grup potencjalnych klientów,
  • pomagamy przy wszystkich czynnościach występujących w procesie finalizacji transakcji,
  • stosujemy nowoczesne narzędzia marketingowe,
  • zapewniamy szeroką reklamę,
  • określamy cenę nieruchomości, tak by była adekwatna do rzeczywistości rynkowej, co w znaczny sposób skraca czas jej sprzedaży czy wynajmu,
  • szybko i sprawnie potrafimy dobrać oferty mierzone pod osobiste wymagania Klientów,
  • Klient Sprzedający nie musi poświęcać swojego czasu na odbieranie kilkudziesięciu telefonów i promowanie sprzedawanej nieruchomości,
  • Klient Kupujący nie musi tracić czasu na wertowanie setek ogłoszeń, by wyłuskać spośród nich kilka nieruchomości odpowiadających Jego wymaganiom.

Po trzecie oszczędność pieniędzy:

  • podpisanie umowy pośrednictwa nic nie kosztuje, oczekujemy wynagrodzenia za efekty naszej pracy, gdy to my znajdziemy kupującego lub najemcę,
  • nie pozwalamy, by Klient sprzedał swoją nieruchomość za zbyt małe pieniądze,
  • określamy najlepszą możliwą do uzyskania w danym czasie cenę,
  • prowizja 0% - Klient Kupujący nie płaci u nas w ogóle prowizji, wynagrodzenie pośrednika pokrywa jedynie strona sprzedająca,
  • gdy właściciel nieruchomości mieszka daleko, nie musi tracić pieniędzy na dojazdy, by zaprezentować ją zainteresowanym,
  • pomagamy Naszym Klientom w negocjacjach ceny nieruchomości.

Po czwarte wygoda:
Współpracując z nami, czy to w zakresie sprzedaży, czy kupna, czy najmu nieruchomości - bez różnicy - mogą mieć Państwo pewność, że proces zmierzający do finalizacji transakcji będzie dla Was łatwy, lekki i przyjemny!